تعمیر دستگاه فتوکپی
نوشته شده توسط : ihc

تعمیر دستگاه کپی دربردارنده‌ی تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این دستگاه ذکر شده است. در مرکز تعمیرات دستگاه کپیتعمیرات دستگاه کپی کونیکامینولتا منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی، تمامی سرویس‌های مرتبط با دستگاه‌های فتوکپی همراه با گارانتی عرضه‌ می‌گردد.

مهندسان و کارشناسان حاضر در مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی با دارا بودن سال‌ها تجربه در زمینه‌ی عملیات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تعمیر دستگاه‌های کپی قادر به تعمیر و ترمیم تمامی قطعات معیوب و ناقص می‌باشند. در مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی توجه ویژه‌ای به استفاده از مواد درجه یک و عالی مانند کاغذ مناسب، کارتریج مناسب و …. می‌گردد، زیرا استفاده از این مواد می‌تواند نیاز به تعمیرات دستگاه کپی و استهلاک قطعات این دستگاه را کمتر سازد و از خرابی آن پیشگیری کند.

سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیر دستگاه ی، در این مرکز، به دو شیوه «تعمیر در محل کپی» و «تعمیرات کپی در نمایندگی» انجام می پذیرد که شیوه دوم، به دلیل وزن بالای دستگاه های کپی و دشواری های حمل و جایجایی آنها، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد (مگر انکه امکان جداسازی قطعه معیوب و تحویل آن به مرکز تعمیر وجود داشته باشد) و غالب کاربران شیوه نخست یا همان تعمیر در محل را ترجیح می دهند.

نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی

نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی تمام توان و امکانات خویش را به کاربسته تا ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات به کاربران و مشتریان خویش خویش باشد. این مرکز با همکاری تیمی از کارشناسان خبره و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی را در حوزه تعمیر دستگاه فتوکپی به مشتریان، همکاران، هموطنان و کاربران گرامی ارائه نماید.

تلاش ما در مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی بر آن است تا حتی‌الامکان از تعویض قطعات اصلی دستگاه خودداری کنیم تا دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال خود به کار ادامه دهد؛ تعویض قطعات تنها زمانی انجام می‌گردد که امکان ترمیم و تعمیر یک قطعه به طور کلی وجود نداشته باشد. به عبارتی دیگر تعویض قطعات اصلی دستگاه کپی، آخرین راهکار انتخابی کارشناسان اعزامی است و حتی‌الامکان از این کار خودداری می‌گردد.

برخی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی عبارت است از: تعویض و عیب یابی قطعات کاست و بای‌پس، تعمیر و تعویض قطعات موتور، رفع خطاهای مربوط به لیزر و لنز، سرویس و گردگیری دستگاه کپی، عیب‌یابی و اصلاح یونیت لیزر، بررسی و اصلاح یونیت فیوزینگ، عیب‌یابی هیتر، ترمیستور و ترموستات، تعویض دولوپر،  عیب‌یابی یونیت کاغذکش و تعمیر آن، شارژ کاتریج و … .

تعمیرات تخصصی دستگاه کپی در تهران و کرج

مرکز تعمیرات دستگاه کپی در حال حاضر دارای پنج شعبه در شهر تهران و یک شعبه در شهر کرج است. از این رو کاربران کلیه دستگاه‌های کپی در شهر تهران و کرج می‌توانند با نزدیکترین نمایندگی به محل کار، شرکت و … تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور تعمیرکار دستگاه کپی را ثبت نمایند.

در صورت نیاز به هر یک از خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی، توصیه می‌شود پیش از تماس با این مرکز، به آدرس شعب دقت نمایید و تلاش نمایید تا با نزدیکترین مجموعه تماس بگیرید. توجه به این موضوع سبب صرفه‌جویی در زمان و سرعت‌بخشی به روند ارائه خدمات می‌گردد.

جهت مشاهده آدرس مراکز تعمیرات تخصصی کپی در تهران و کرج به بخش «شعب» در بالای صفحه بروید. در صفحه مربوطه آدرس هر مجموعه و آدرس آن ذکر شده است.

تعمیرات تمامی برندهای دستگاه کپی

تعمیرات انواع دستگاه کپی در واحدی مجزا در نمایندگی کونیکا مینولتا انجام می شود. تعمیرات این محصول نیاز به مهارت بالایی دارد و به همین دلیل تحت نظارت جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات دستگاه کپی می باشد. متخصصین در این مرکز ضمن بررسی هریک از مدل های کپی لیزری، سیاه و سفید، رنگی و … از همه برندها، تخصصی ترین اقدامات را برای رفع مشکلات آن انجام می دهند.

کاربران محترم هریک از دستگاه های کپی کونیکا مینولتا، ریکو، کانن، اچ پی، فوجیتسو، زیراکس و … می توانند اطمینان داشته باشند که محصول مورد نظرشان در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کونیکامینولتا، به حرفه ای ترین شکل ترمیم می گردد. همکاران ما با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا، سطح کیفی تعمیرات فتوکپی را به بالاترین حد ممکن رسانده و فرایند عیب یابی و ترمیم را مطابق با آخرین استانداردهای جهانی انجام می دهند.

منبع : تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا





:: برچسب‌ها: تعمیرات دستگاه کپی , نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی , تعمیر دستگاه کپی در محل ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: